.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رود سرخ رشادت در تاریخ ایران است
اسفندیار رحیم مشایی چهارشنبه شب در نخستین همایش بزرگ اتحاد اصولگرایان که در مسجد شکوهی شهرستان ساری برگزار شد با ابلاغ سلام رئیس جمهور به اعضای جلسه از مازندران به عنوان نماد ایثار و فداکاری یاد کرد...
مازندران رود سرخ رشادت در تاریخ ایران است

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری گفت: نابودی صهیونیست‌ها به دست ایران کمتر از ۱۰ روز زمان می‌خواهد.

به گزارش شمال‌نيوز، اسفندیار رحیم مشایی چهارشنبه شب در نخستین همایش بزرگ اتحاد اصولگرایان که در مسجد شکوهی شهرستان ساری برگزار شد با ابلاغ سلام رئیس جمهور به اعضای جلسه از مازندران به عنوان نماد ایثار و فداکاری یاد کرد.

وی با اعلام اینکه مازندران در طول تاریخ توانست پرچم عدالت‌خواهی و گرایش به فرهنگ علوی را بر افراشته کند، تصریح کرد: مازندران در بسیاری از زمینه‌ها گوی سبقت را از دیگر مناطق کشور ربوده است.

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: مازندران بیشتر از کل ایران در طول تاریخ رود سرخی و رشادت را در سبزی‌هایش به جا گذاشته است.

رحیم مشایی با برشمردن بخشی از فداکاری‌های مازندرانی‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: لشگر ۲۵ کربلای مازندران در خط شکنی دفاع مقدس پیشگام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استکبار قوی‌تر از ۳۱ سال گذشته شده، تاکید کرده است: با وجود قوی بودن سردمداران استکباری دنیا در اداره امور دنیا ضعیف‌تر شدند.

رحیم مشایی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل تصریح کرد: هر پنج سخنرانی احمدی‌نژاد در بزرگ‌ترین مجمع سیاسی جهان یک حرف و یک منطق داشت و آن ایستادگی در مقابل زروگویی‌های دنیا بوده است.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی رئیس جمهور ایران مهم‌تر از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا بوده است، شناخت زمان و ضرورت مطالبات بشریت را از سوی احمدی‌نژاد یادآور شد و بیان داشت: انسان همیشه در خسران است و جنس خسران فرصتی است که مستمراًَ از دست می‌رود.

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری در بیانی که از آن به عنوان خسران انسان‌ها یاد کرد گفت: از این بابت در نزد علما درس پس می‌دهم.

رحیم مشایی با تاکید بر اینکه امروز چه کسی سینه به سینه در مقابل استکبار ایستاده است و چه کسی از تشر زورمداران نترسیده است، یادآور شد: امروز جهان می‌داند که رئیس جمهور ایران دارای این ویژگی‌ها است.

وی با اعلام اینکه آمریکایی‌ها در اداره و ادامه کشور خود با چالش مواجه شدند، بیان داشت: دنیا زبانش به این نام باز شده است که تغییر سیاست‌های آمریکا دردی را دوا نمی‌کند.

رئیس نهاد ریاست جمهوری با اشار به اینکه سیاسیت تغییر آمریکا باید با رضایت ملت ایران باشد، اضافه کرد: امروز ملت ایران باید در جایگاه بالاتری زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید در ایران بیکاری داشته باشیم، گفت: امروز باید میلیون‌ها نفر از مردم دنیا همراه ملت ایران باشند و این اتفاق تا ۱۵ سال آینده روی می‌دهد.

مشایی با بیان اینکه ایران زنده است و پایدار می‌ماند به مقاومت کشورمان در برابر زورگویی‌های عراق و همدستانش اشاره کرد و افزود: به طور رسمی ۱۴ کشور دنیا در جنگ ، عراق را کمک کردند و ۴۰ کشور دنیا نیز به طور غیررسمی کمک صدام در جنگ با ایران بودند و ایران در جنگ دوستی موثر نداشت.

مشایی با اشاره به اینکه ایران امروز جایگاهش قابل مقایسه با گذشته نیست به سر افکندگی آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا هر روز در باتلاق افغانستان و عراق گیر می‌کند که نه راه برگشت دارد و نه توان ماندن.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید منطقه را ترک کنند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها هر روز منفورتر می‌شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور از خاورمیانه به عنوان بهترین منطقه عالم یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اساسا ایجاد شد که منافع قدرت‌های بزرگ چند ملیتی را اجرا کند.

مشایی با اشاره به اینکه چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است، اضافه کرد: اعراب از ترس اسرائیل شکست خوردند.

وی تاکید کرد: در ایران مولفه و شاخصه‌ای به نام حمله اسرائیل به ایران نداریم و در معادلات ما وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با این پیش فرض که اگر یک روزی صهیونیست‌ها به ایران حمله کنند، خاطر‌نشان کرد: این به آن معنا است که آمریکایی‌ها با ایران تفاهم می‌کنند که از شر اسرائیل راحت شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: اگر حمله از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شود صهیونیستها یک هفته بیشتر دوام نمی‌آورد.

مشایی بیان داشت: نابودی صهیونیست‌ها به دست ایران کمتر از ۱۰ روز زمان می‌خواهد.

وی افزود: ایران لقمه‌ای نیست که از گلوی رژیم صهیونیستی پایین برود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اعلام اینکه ایران در بالای ناوهای آمریکایی مستقر است، گفت: به همین دلیل بوده است که رئیس جمهور در ۲۲ بهمن دو سال گذشته اعلام کرد که سایه تهدید برای همیشه از ملت یران برداشته شده است.

وی با اعلام خطر برای اهل ایمان به دلیل نداشتن آگاهی و معرفت تصریح کرد: اگر تحلیل درست از شرایط نداشته باشیم تحت تاثیر تحلیل دشمن عمل می‌کنیم.

رئیس نهاد ریاست جمهوری صدور قطعنامه علیه ایران را بی‌تاثیر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پنجمین قطعنامه را می‌خواهد علیه ایران صادر کنند که تحریم کنندگان به ایران ضرر می‌کنند.

وی به قول تغییر اوباما اشاره کرد و گفت: ساده‌ترین تغییر از سوی آمریکا که ساده‌تر از قول‌های دیگر است حل مسئله با ایران است.

رحیم مشایی اضافه کرد: اوباما گزینه مناسبی برای اجرای سیاست‌های تغییر نیست.

وی با اشاره به اینکه اوباما در مدیریت سیاسی خود با مشکلات بزرگی مواجه است، یادآور شد: ایران با کسی سر جنگ ندارد.

رئیس نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه صلاح ایران در مواجهه با قدرت جهانی سلاح واقعی است از سلاح دشمن به نام سلام پلاستیکی یاد کرد.
محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1389
چراشما درداخل کشوربه گروهای سیاسی مخالف خودزور میگید چه درواژه ها چه درعمل-شعردارید میگید یاتحلیل سیاسی میکنید-شمافرزندمازندران حالابرای مازندران چه ارمغانی اوردید-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.